Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz Zadzwon Koszyk Sprawdź Sprawdź Aktywuj usługę Wersja testowa Bez Limitów Bez Limitów

Poczta Biznesowa: FAQ

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi na temat poczty e-mail.

Czy mogę założyć konta e-mail nie posiadając Hostingu WWW?
Tak, konta pocztowe WiseMail w SuperHost dostępne są dla wszystkich klientów. Nie jest zatem konieczne posiadanie Hostingu WWW, aby korzystać z poczty e-mail. Możesz zamówić zarówno WiseMail Standard, jak i WiseMail Xchange i w pełni cieszyć się ich funkcjonalnością. Konfiguracja kont odbywa się poprzez WisePanel – autorski system firmy SuperHost. Jest to miejsce gdzie w prosty i wygodny sposób możesz dodawać nowe konta oraz domeny, modyfikować je i ustawiać filtry antyspamowe.

Czy mogę jednocześnie posiadać konta Standard i Xchange?
Jest to jak najbardziej możliwe. Wystarczy zamówić oba typy kont w dowolnej liczbie, aby uzyskać możliwość założenia skrzynek pocztowych WiseMail Standard oraz WiseMail Xchange. Ponadto, w ramach wykupionych kont dowolnie można zmieniać typ licencji przypisany do nich. Zamówienia dokonać można poprzez stronę SuperHost.pl, a do konfiguracji służy WisePanel dostępny pod adresem wisepanel.superhost.pl.

Ile trwa aktywacja usługi WiseMail?
Nie trzeba czekać – aktywacja usługi WiseMail powinna nastąpić w ciągu zaledwie kilkudziesięciu sekund od momentu złożenia zamówienia. Na kontaktowy adres e-mail zostanie wysłana wiadomość potwierdzająca aktywację konta oraz zawierająca dane dostępowe do usługi. Od tego momentu można rozpocząć wykorzystywanie możliwości własnej poczty.

Jak SuperHost dba o bezpieczeństwo danych użytkowników?
Lata hostingowych doświadczeń nauczyły nas, jak ważne jest zapewnienie optymalnego bezpieczeństwa danych. Opiekowanie się gigantyczną ilością plików nie jest łatwe, w SuperHost robimy to w następujący sposób:

  1. Nasze systemy kopiują wszystkie dane na źródła zapasowe co najmniej raz na dobę.
  2. Stosujemy rozwiązania typu replikacja on-line, RAID, nadmiarowe dyski i serwery.
  3. Wysyłamy na zabezpieczone serwery w zewnętrznej lokalizacji pliki z wszystkich kont hostingowych – dodatkowo użytkownicy mają do nich bezpośredni dostęp poprzez WisePanel.
  4. Monitorujemy stan kopii zapasowych każdego dnia, a raz w tygodniu dokonujemy dodatkowej, szczegółowej weryfikacji.
  5. Konstruujemy system hostingowy WiseCloud tak, aby jak największa ilość danych synchronizowała się w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że w przypadku awarii możemy skorzystać z zapasowego zasobu bez choćby kilkugodzinnych strat w plikach. Tak działa między innymi system poczty.
  6. Zabezpieczamy najbardziej wrażliwe dane na kilka sposobów. Na przykład w przypadku baz danych stosujemy backupy inkrementalne, co oznacza możliwość skorzystania z wersji z kilku ostatnich dni.
  7. Stale pracujemy nad rozwojem naszych zabezpieczeń, tak aby były maksymalnie szybkie, wydajne i w pełni przydatne w przypadku awarii.
Zamów pocztę WiseMail Standard
Zamów pocztę WiseMail Xchange

Pytania do SuperHost? Kontakt zawsze pod ręką na superhost.tel.


SuperHost.pl
Aleja Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia
infolinia: (58) 739-63-69
Copyright © 2003-2014
Wszelkie prawa zastrzeżone.

RSS SuperHost na Twitterze visa w3c
Cenniki:

Pakiety Hosting WWW
Pakiety Reseller
Serwery VPS
Serwery dedykowane
Domeny internetowe
Usługi dodatkowe
SuperHost:

O firmie
Dlaczego warto?
Serwerownia
Nasz zespół
Praca i kariera
Dla mediów
Popularne:

FAQ
Aktualności
Centrum Pomocy
Wyślij zgłoszenie
Promocje
Ogłoszenia
Na naszych serwerach:
Międzynarodowa sieć restauracji Agencja Informacyjna Reutera Twórcy programu Subiekt Oficjalna strona Cezarego Pazury Czołowy dostawca kompleksowych rozwiązań IT Światowy lider technologii satelitarnych Portal poświęcony Kampanii Wrześniowej 1939 Agencja Marketingowa Producent i dsytrybutor odzieży